מחדל הדואר באלעד: מכתבים, חבילות ומוצרים מתגלגלים ברחובות

ארי וידר 4 Comment on מחדל הדואר באלעד: מכתבים, חבילות ומוצרים מתגלגלים ברחובות
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת דואר ישראל זוכה לקיתונות של ביקורת על שירות לקוי, אולם תושבים בעיר אלעד מרגישים שנחצו כל הקווים האדומים האפשריים.

תושבים באלעד הופתעו לגלות השבוע דברי דואר, בהם חבילות עם מוצרים יקרי ערך, מתגוללים ברחובות העיר ללא שהגיעו ליעדם.

כך אירע גם לאחד התושבים שמספר לאתר 'קול חי': "באחד מימי השבוע האחרון אני מקבל טלפון מתושב בעיר שטוען שמצא חבילה שנשלחה אלי בדואר. הוא מסר לי זאת וסיפר כי נמצאו חבילות ודברי דואר נוספים כשהם מתגוללים ברחובות, זרוקים ופתוחים".

התושבים לא שתקו. הם פנו לסניף הדואר שם נענו כי מדובר בתקלה "סיפרו לנו שהדוור לא הרגיש טוב והיה דוור מחליף שכנראה לא עשה את עבודתו נאמנה". הוא מספר.

תושבים בעיר מביעים ביקורת רבה על המקרה "כמעט כל אחד נתקל בחודשים האחרונים בבעיות שיש עם הדואר, אבל לחוסר אחריות שכזה חייב להיות מחיר ודבר כזה אסור שיקרה בשום מצב". אומר התושב.

מתחקיר 'קול חי' עולה כי ככל הנראה הסיבה לרשלנות היא העובדה שחברת 'דואר ישראל' מעסיקה בימים אלו – ימי החופש, בני נוער רבים במקום אותם דוורים ותיקים וקבועים.

כמו"כ, מבירור המקרה הספציפי שאירע בעיר אלעד – עולה כי חברו של הדוור שהתרשל במלאכתו – ניסה להנמיך את מפלס הלהבות והוא פנה על פי רשימה – לבתי הנמנעים שדברי הדואר שלהם הושלכו ברחוב, לדבריו: הייתה תקלה עם הדוור הקודם, שכפי האמור, מדובר בצעיר שהשתלב בעבודות הדואר בימי החופש.

בדואר הבינו כנראה שמדובר במחדל חמור. תושבים מספרים כי לעיר הגיעה מנהלת סניף הדואר בראש העין אשר המקרה הוא תחת סמכותה, שעקבה אחר המקרה מקרוב.

בשיחה עם אתר 'קול חי' אמרה מנהלת הסניף כי "בעקבות המקרה שוחחתי עם מספר תושבים בעיר אלעד, שהוסיפו לי הערות והארות. אמשיך לבצע מעקב ובקרה. תודה על שיתוף הפעולה", לדבריה, אנחנו בבדיקה מול הדוור ומבוצע עליו מעקב יומי למניעת הישנות מקרה כזה".

עוד היא ציינה כי "למיטב ידיעתי זו הייתה תקלה נקודתית וחד פעמית שאני מקווה ומאמינה שלא תחזור".

מחברת דואר ישראל נמסר לאתר 'קול חי' בתגובה: "אנו רואים את המקרה בחומרה. מבדיקה שערכנו עולה כי מדובר במקרה נקודתי וחריג שטופל באופן מיידי על ידי נציגי הדואר ביישוב. אנו מנהלים מעקב שוטף ובקרה אחר החלוקה במטרה לספק את השירות המיטבי לכלל התושבים ולמנוע הישנות של מקרים נקודתיים".

דואר 1

דואר 2



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    כמה כותרות העיר הזו יכולה לייצר? כל הזמן: או בית שמש, או אלעד, או ביתר, או אשדוד.
    דַי נמאס

  2. 3

    מתי יגיע הסוף לכל זה?? 🙁

  3. 2

    איזה מזעזע ככה משליכים חבילות של הדואר ברחובות???????????

  4. 1

    באמת הגזימו- שישפרו שירות דחוףףףףףףףףף
    קיבלנו דואר חודש וחצי בערך (במקרה הטוב) אחרי שהוא נשלח…….
    הדואר כבר לא כ"כ יעיל, כי הצבי הזדקן………..